poniedziałek, 31 października 2016

Hejo!^^

Tak, dokładnie Gosia patrzy dziś na datę, widzi i myśli "Kurcze! Koniec miesiąca, a ja nie mam ani jednego posta!" No więc tym sposobem ten post powstaje^^ Niestety jak pewnie u większości z was doskwiera mi brak wolnego czasu(Ale na oglądanie anime i czytanie mang to czas jest, co?-.-)... Eh... Dobrze, że chociaż wybłagaliśmy u pani od historii by nie było sprawdzianu w środę, to dopiero była by masakra... W tym roku jednak trochę luzuję z nauką. Mimo, że powinno być chyba odwrotnie i pod koniec powinnam się spinać w nauce... Ale trudno! Przynajmniej mam choć trochę wolnego:3 Aktualnie jestem jednak chora :< Ostatnio również idzie mi coraz lepiej w sporcie^^ A zwłaszcza w mojej ukochanej koszykówce:3 No i w biegach, ostatnio przebiegłam cała halę sportową w mniej niż 28 sekund^^(Nie, nie wiem ile metrów miała hala ale trochę naewno...) Więc jestem z siebie dumna^^ Jestem też jedyną osobą z klasy, która potrafi założyć nogę za głowę:) Szykuję również już kolejne recenzje anime Akatsuki no Yona i bardzo podobnego Arslen Senki(Muszę tylko dokończyć 2 sezon) I mam w planie je trochę porównać gdyż mają one wiele ze sobą wspólnego. Mam również wielką nadzieję, że jeszcze wszyscy żyjecie i nie umarliście przez szkołę... Spokojnie! Zostało tylko chyba 8 miesięcy! XD Ale ten czas leci! <-----Tak, to jest sarkazm. Mam również całą górę do napisania wypracowań na polski i lektur do przeczytania... Masakra... Zauważyłam również, że przez szkołę używam za dużo "...". Więc kończę z tym! Od dziś nie używam "..."XD Trzeba zacząć podchodzić do życia optymistycznie![Taa(Tu ma być trzy kropek, którego nie używam) Mówi to wieczny pesymista] Tak w ogóle robiłam sobie testy osobowości i jestem pośrednikiem, też możecie zrobić sobie test i podzielić się swoim wynikiem w komentarzach^^ Używam też nowej taktyki jeśli chodzi o wychodzące dopiero anime i wymyśliłam, ze poczekam jak większa część odcinków zostanie przetłumaczona i będę oglądać jeden po drugim^^ No, jako, że dzisiaj goni mnie czas to by było na tyle^^ Jeszcze tylko pochwalę się paroma rysunkami;)

Janusz czyli bohater mojego plakatu piłkarskiego do szkoły:)

I jakiś gostek w mojej ulubionej fryzurce facetów z animeXD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz