czwartek, 3 sierpnia 2017

Ohayo..

Tak, dawno nic nie pisałam, a to zapewne dlatego, że moja życie zaczęło iść w naprawdę dobrą stronę. No, a jak to ze mną bywa zazwyczaj piszę jak w moim życiu pojawia się jakaś przeszkoda... Ogólnie to nareszcie powiedziałam mamie o tym, ze chcę kupić mangi i aktualnie na mojej półce widnieje 13 tomów Ścieżki młodości 2 tomy Kształtu twojego głosu, 3 tomy Bakumana i 3 tomy Ao no Exorcist. No właśnie. I z tym ostatnim tytułem jest problem. Gdyż w nim występują wulgaryzmy(Na tłumaczenie nic nie poradzę...) no i przemoc co oczywiście mojej mamie się nie spodobało. Już kiedy ją kupowałam to miała wątpliwości(Bo na  2 tomie Yukio trzyma pistolet -.-), a kiedy zajrzała na stronę gdzie było napisane "zajebiście" No to ten.. Nie sądzę, by pozwoliła mi kupić dalsze tomy... Szczerze niby ją rozumiem ale w niejednym filmie, który oglądałam przeklinali i zabijali się, a wtedy moja mama nic z tym nie robiła... Tak samo do szkoły chodzę jak tam przeklinają o wiele gorzej... Oczywiście mama zrobiła mi wykład czy ja naprawdę chcę czytać takie mangi z takimi strasznymi rzeczami i, że to chyba nie dla mnie(Nie żebym uważała się za jakąś osobę dorosłą ale... Małym dzieckiem już też nie jestem...) Ogólnie to ja nie przeklinam. Jestem wręcz uważana za takiego kujona słuchającego muzyki klasycznej nie mającego żadnych zboczonych myśli i tak dalej(I grubo się mylą)... Mi się ogólnie wydaje, że jeśli przez 13 lat znając rozmaite wulgaryzmy nie przeklinam to po jednej serii mang też nie zacznę... Tak więc ogólnie mam  kłopot... (Zwłaszcza, że Ao no Exorcist jeszcze nie przeczytałam i za każdym razem jak po tą mangę sięgam to jest mi głupio...) Może... Ma ktoś jakiś pomysł jak przekonać do tej mangi mamę? xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz