niedziela, 25 grudnia 2016

Merry Christmas!:3

Hejo!!!:3 W najbliższym czasie napiszę coś dłuższego, dziś chciała bym jednak skupić się na Świętach!!! I życzyć wszystkim kochanym ludziom, którzy jeszcze zaglądają na ten mój blog spełnienia marzeń, radości, DUŻO odpoczynku, dobrych ocen i wspaniałych przyjaciół!:3 I dodatkowo... Wstyd mi się do tego przyznać ale zapomniałam o PIERWSZYCH urodzinkach tego bloga!:3 Z tej okazji również życzę wszystkim WIELE radości!!! (I abyście dalej tu zaglądali...) JA jeszcze żyję i miewam się w miarę:3 Choć dziś miałam gorszy moment... Ale nie! Dziś trzeba się cieszyć!^^ Mam nadzieję, że u wam Święta minęły miło i przyjemnie:) Jeśli chodzi o posty to ostatnio odkryłam, że mogę je pisać z telefonu wieczorami i dzięki temu będę mogła częściej coś zamieszczać XD Ale posty niestety będą krótsze... Jeśli zaś chodzi o recenzję to w toku jest praca nad recenzjom najnowszej części "Star Wars", "Łotra 1" i zapewne niedługo się pojawi;) Co do anime to pewnie jeśli mi się uda to napiszę tą o Arslan Senki, a potem zapewne "Yuri on ice!!!"(To anime jest świetne XD Kocham je normalnie! XD Nie ma to jak mój ulubiony gatunek czyli anime sportowe z delikatnym wątkiem shounen-ai... Ach....) Ostatnio przeczytałam również w pewnym sensie pierwszą część historii z manhuy "1/2 Prince" i bardzo możliwe, że z tej części pojawi się zapewne recenzja!:D Więc nie próżnuję, a pracy wciąż przybywa... Na szczęście mam puki co wolne od szkoły więc sobie odpoczywam i oglądam różne anime!:)(Moje postępy możesz śledzić --->TU) Więc jeszcze raz:




Moje wypieki na święta:3 TAk po za tym to zmieniłąm wystrój:) Podoba się?:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz