środa, 22 lutego 2017

Hejoo!!!^^

Gosia postanowiła zmienić taktykę! XD Będę pisać częściej ale mniejsze posty XD No bo ostatnio ta aktywność była... Ekhem... Kiepska... No ale tak to już bywa kiedy masz za dobre oceny i wysyłają cię na konkursy xd Ale tak serio... To jedna z wad bycia dobrą uczennica (Bo Gosia taki dobry uczeń xd) Dowiedziałam się też ostatnio, że jest jakiś taki zapis, że uczniowi, bardzo dobremu lub celującemu za odmówienie udziału w konkursie można minusowe punkty... Straszne... Niestety mi się już dawno ferie skończyły:< Jeśli masz jeszcze ferie to wiedz, że ci zazdroszczę:< A tak na marginesie. Zna ktoś anime podobne do Yamada-kun to 7-nin no majo? Bo jakiś czas temu oglądałam to anim i bardzo mi się spodobało:> Taka komedia z fantastyką i romansem? Jeśli tak to proszę o tytuły. Ostatnio stworzyłam trochę rysunków ale będę je dawkować by starczyło na dłużej XD Tak więc już kończę jako, ze miało być mało;)

Jeszcze jeden rysunek(A może raczej szkic), który rysowałam na kolanie na feriach zimowych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz